Rondjes rijden door Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Linda Ros - WaarBenJij.nu Rondjes rijden door Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Rondjes rijden door Miami

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 Juli 2010 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag eerst heerlijk uitgeslapen wat best wel lukte in zo'n bed. Daarna heel luxe roomservice gebeld. Dat was echt geweldig. Misschien dat we thuis ook nog iemand kunnen vinden die we kunnen bellen als we honger hebben.

Daarna even geregeld dat de auto beneden klaar staat en lekker rond getourd. Bij toeval kwamen we ook nog een winkelcentrum tegen waar we uiteraard weer even naar binnen moesten. Altijd fijn om te weten dat je daar wel kleding kan vinden die overeenkomen met de Europese maten. En dan ook nog eens sale dus de meiden gingen weer los.

Veel gezien van de omgeving en ook het autorijden ging nu een stuk beter. Weliswaar 1 keer door het rode licht gereden maar we hebben het na kunnen vertellen. De wegen zijn 4 baans maar toch kun je niet harder dan 100km per uur. Ok, das voor onze antilliaanse begrippen nog hard (zijn we niet meer gewend) maar het gaat er allemaal stukken rustiger aan toe.

We hebben ook het nieuwste cruiseschip gezien die we straks regelmatig op Sint Maarten zullen zien. Hij had hier zijn eerste afvaart.

's Avonds zijn we naar Miami Bayside geweest. Een soort van boulevard met je raad het al, allerlei winkeltjes (het zijn er maar 100), restaurantjes (het zijn er maar 20) en live muziek. Super gezellig. Lekker rondgewandeld en heerlijk gegeten.

Daarna weer terug naar het hotel om morgen lekker uitgerust naar de Everglades te kunnen rijden.

• 28 Juli 2010 - 06:30

Luud En José:

Jammie jammie, dat ontbijtje ziet er heerlijk uit! Volgens mij kunnen ze dat op dat cruiseschip zeker niet beter. Wie het breed heb......

• 28 Juli 2010 - 17:00

Monique:

nog zo'n bakbeest erbij op ons eilandje??? zeker een zusje van de Oasis of the Seas