Terug naar de Caraibben - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Linda Ros - WaarBenJij.nu Terug naar de Caraibben - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Terug naar de Caraibben

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

23 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Helaas zit onze vakantie erop. Dat betekent koffers inpakken en hopen dat alles er weer in past.

En dan weer 4 uur terug rijden naar Miami waar we om 17.00u weer de lucht in gaan. We hebben ons voorgenomen om nu eens op ons gemak het vliegveld van Miami door te lopen.

De reis naar Miami ging goed. Rens heeft het stuur ook nog even overgenomen want die had in onze bak nog niet gereden.

Op het vliegveld ging alles perfect dus we hebben nu echt eens op ons gemak over het vliegveld heen kunnen banjeren. Wel fijn hoor dat je nu niet eens hoeft te rennen.

Vlak voor het instappen nog even Maarten gebeld want die zou ons op komen halen. Hij had bij ons thuis al heerlijk de ramen open gezet en de macaroni stond al klaar.

Toen we op ons eiland aan kwamen bleek dat alle koffers er waren behalve die van Vera. Hopelijk komt die nog op tijd want de koffer met inhoud heeft ze vrijdag weer nodig als ze weer in het vliegtuig stapt naar Nederland.

Maarten stond al wel op ons te wachten en heeft ons naar huis gebracht waar inderdaad de macaroni klaar stond.

We hebben een geweldige vakantie gehad. Heel veel gezien dus ook wel vermoeiend. Gelukkig nog een paar dagen vrij voordat ik weer aan het werk mag.