Finale voetbal en Hollywood Studios - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Linda Ros - WaarBenJij.nu Finale voetbal en Hollywood Studios - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Finale voetbal en Hollywood Studios

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

11 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanochtend al om 5 uur mijn bed uit om even te skypen met familie. Daarna was het toch echt te vroeg om eruit te blijven dus lekker terug gekropen.

Vanmiddag (onze tijd dus) is de finale van het Nederlands elftal dus vanochtend lekker rustig aan gedaan en heerlijk bij het zwembad gelegen. Daarna naar de sportsbar van het hotel om met nog 4 Nederlanders de finale te gaan kijken. Super gezellig dus, ahum. Maar gelukkig werden we uit zowel Roosendaal als Griekenland op de hoogte gehouden van de tussenstanden. Maar die konden we zelf ook aanschouwen. Helaas hebben we niet gewonnen dus als troost wederom naar een pretpark.

Vanmiddag was Hollywood Studios aan de beurt. Helemaal gericht op films, van zowel Disney als Pixar Studios.

Bij binnenkomst ging Rens gelijk in het spookhuis met een lift die in 1 keer 32 verdiepingen naar beneden valt. Hij liever als ik. De dames gingen in de tussentijds wat nuttigs doen, winkelen!!

Veel tijd hadden we niet meer dus hebben we een hoop attracties over moeten slaan.
Maar de Muppetshow hebben we nog gehaald en ook die was helemaal geweldig. Ook hebben we de show van de Kleine Zeemeermin gezien.

Daarna is Rens nog in de achtbaan van Aerosmith geweest en de dames wederom even shoppen. Vind persoonlijk dat we op deze manier de rollen goed verdeeld hebben.

Als afsluiter hebben we in 1 winkel alle souvenirs gekocht die we wilden hebben dus nu maar hopen dat we alles zonder overgewicht in de koffers krijgen!!

Morgen laatste dag Disneyworld. We hebben afgesproken dat we zo vroeg mogelijk weg gaan en zo laat mogelijk thuiskomen.

Dus lekker slapen!!!

• 11 Augustus 2010 - 16:43

Freddy En Hester:

Heeeey lieve luitjes!

Jaja, wij zijn ook eindelijk terug van vakantie. We hebben bijna 3 weken genoten van de Sint-Maartenachtige temperaturen (maar dan in Zuid-Frankrijk). Was er alleen iets bergachtiger, maar ook daar hebben we palmbomen kunnen bewonderen!

We hadden dus heel wat in te halen op deze site. Jeetje, er viel weer genoeg te lezen! Vooral Disneyland vinden we erg interessant.
    Ik (Hester) heb een hekel aan pretparken, met uitzondering van Disneyland. Ziet er ongelooflijk cool uit! Ik zou alleen nooit in die achtbanen durven, dus respect voor Renze. Met Vera haar autokeuze kan ik het ook eens zijn... En Linda, die kimono staat je goed!
    Wisten jullie trouwens dat wij onze goudvissen Statlor en Waldorf noemden?

Maar jullie zijn dus inmiddels weer op Antilliaanse bodem? Zijn jullie alweer begonnen met jullie zware (ahum) banen? Of met school?
    Freddy is maandag weer begonnen en ik heb nog anderhalve week vrij voordat ik moet beginnen in... Nij Beets (jullie hebben vast wel van die babymoorden gehoord, gruwelijk).

Groetjes, Freddy en Hester

• 11 Augustus 2010 - 18:24

Ellen:

Hey hallootjes,
    We zijn echt jaloers op jullie. Gaaf hoor die parken. Nog even en dan gaan we eindelijk op vakantie. Hebben er echt zin in. 2 Weken Turkije, lekker niets doen, heerlijk !!!
    Groetjes van ons

• 12 Augustus 2010 - 14:10

Ans Kaspers:

leuk dat dineyworld ben er ook als geweest.
    veder gaat het hier zijn gangetje de vakantie,s zijn bijna voorbij .
    ik wens jullie nog veel plezier
    grt ans