Winkelen - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Linda Ros - WaarBenJij.nu Winkelen - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Winkelen

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 Juni 2010 | Brazilië, Salvador

Vandaag wederom lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan. Goed boek erbij en dan komt het helemaal goed. De lunch is hier hetzelfde als bij ons het avondeten. Uitgebreid tafelen met rijst, cassave en andere lokale gerechten. De afwas doen we gewoon met koud stromend water. Nooit geweten dat je daar iets schoon mee krijg.

.s Middags zijn we terug gegaan naar Salvador shopping waar we gisteravond een verkennende ronde hebben gedaan. Nu hadden we een paar uur de tijd dus heerlijk rondgehangen daar. Ook erg leuk om na een jaar weer bij de C&A binnen te kunnen lopen. Helaas was ook Imelda marcus er weer dus er verdwijnt (tot nu toe) weer 1 paar schoenen extra in de koffer.

Wat me hier ook opvalt is het verzorgen van de honden. Hier zijn de huishonden echt de favoriet. In dit winkelcentrum zit er een winkel waar je tijdens het winkelen je hond kunt achterlaten voor een badje, knipbeurt, manicure enzovoort. Ook kun je dan gelijk even nog wat kleertjes scoren voor je viervoeter. Ik ben zelf gek op onze hondjes maar als ik zover zou gaan laat me dan opnemen in een of andere kliniek!!!

Op de weg naar huis zijn we nog gestopt bij een pizzeria waar we met zijn allen nog een lekkere pizza hebben gescoord. De bodems zijn hier erg dun dus je kan er meer van op als bij ons bij de Buccaneer.

Thuis nog even wat gedronken en weer lekker naar bedje toe.

• 01 Juli 2010 - 07:55

Ans Kaspers:

wat leuk dat lullie nog zo,n mooie reis maken voor dat jullie weer terug gaan naar holland nog veel plezier grt ans