alweer de laatste dag - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Linda Ros - WaarBenJij.nu alweer de laatste dag - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Linda Ros - WaarBenJij.nu

alweer de laatste dag

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 Juli 2010 | Brazilië, Salvador

Vandaag onze laatste dag in Salvador. En wederom lekker weer dus we besluiten om naar de plaatselijke markt te gaan. Hier waren we de eerste dag ook al geweest en het maakte toen veel indruk op ons.

Niet dat die markt nou zo bijzonder is maar wel om van dichtbij het dagelijkse lven mee te maken. Toen hadden we geen fototoestel bij maar vandaag uiteraard wel.

Daar de boodschapjes gedaan en nog wat lokale souveniertjes voor thuis. Hierna zijn we nog even het dorp ingeweest.

Thuis gekomen nog even op het strand wezen kijken en uiteraard hadden we Chiara meegenomen zodat ook zij even de beentjes kon strekken.

Daarna de koffers klaargemaakt want morgen gaan we om 5 uur sochtends al weg. We moeten om 8 uur de lucht in voor wederom een zeer lange vlucht waarin we wederom onze benen niet kwijt zullen kunnen, zucht.

Het enige wat we nu nog kunnen doen is Dalva, Hensley, Stephany, Denilza en Pablo ontzettend bedanken voor hun gastvrijheid en de vele keren dat er getolkt moest worden.

• 26 Juli 2010 - 10:33

Ans Kaspers:

hallo,zo nu dus weer aan de slag .hoe lang nog op het st. maarten.
    grtoetjes ans

• 26 Juli 2010 - 18:36

Luud En José:

Volgens mij hebben jullie het errug leuk gehad daar! Je klinkt behoorlijk sip dat het voorbij is. Of heb ik het mis?