Winkelen, winkelen en een dinnershow - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Linda Ros - WaarBenJij.nu Winkelen, winkelen en een dinnershow - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Winkelen, winkelen en een dinnershow

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 Juni 2010 | Brazilië, Salvador

Wederom komt hier de regen met bakken uit de hemel en er lijkt geen einde aan te komen. Dus hebben we inmiddels de lokale winkelcentra bezocht (de overdekte wel te verstaan). In een daarvan was een echte ijsbaan waar Hensley en Vera druk gebruik van hebben gemaakt. Het is toch hartstikke leuk dat je in een winkelcentrum in je korte broek op schaatsen kan staan??? De vrouwen hebben de tijd nuttig besteed door wederom de kledingzaken van binnen te bekijken.

Vanavond zijn wij naar een Dinnershow geweest. We werden opgehaald bij een hotel bij ons in de buurt om naar de oude binnenstad te gaan. Hier werden, onder het genot van eten en drinken, een show opgevoerd van allerlei lokale dansen.

Volgens mij had onze chauffeur erg veel haast want ik had beide handen nodig om op de bank te kunnen blijven zitten. Maar we zijn heelhuids aangekomen.

Het eten was niet echt geweldig. Het was lauw en duidelijk al een paar uur vantevoren klaargemaakt. Maar de show maakte alles ruimschoots goed. Ook was het erg druk. Het publiek bestond zowaar uit 10 personen!!! Ik geloof dat de dansgroep met een grotere bezetting was.

De dansen hebben veel indruk op ons gemaakt. Ik denk dat als ik het na moest doen, ik zo ongeveer al mijn botten in mijn lijf zou breken. Daarom doe ik het dus ook niet, hi hi!!

Dus ondanks de regen toch een hele leuke avond gehad.

PS: Er staan inmiddels 63 personen in onze mailinglist, helaas zijn er maar 4 of 5 trouwe fans die een reactie achterlaten. Waar blijven de overige 59 personen?????

  • 19 Juli 2010 - 23:17

    Angela:

    Ik reageer wel hoor!!!

  • 20 Juli 2010 - 09:33

    Ans Kaspers:

    zo te zien genieten jullie geweldig.
    kijk met plezier naar jullie verslagen.
    grt ans

  • 20 Juli 2010 - 13:52

    Monique:

    ik heb m'n rollerskates meegenomen uit NL! How about you? Idee? Op de Boardwalk? Lijkt toch op schaatsen!

  • 21 Juli 2010 - 19:22

    Nynke:

    ben al volop aan het oefenen op mijn skates hoor!!!

    kus tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 17 Mei 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 161042

Voorgaande reizen:

28 Juli 2009 - 31 Oktober 2011

werken en genieten

06 Juli 2010 - 13 Juli 2010

Miami en Florida

18 Juni 2010 - 06 Juli 2010

Brazillie

Landen bezocht: