Terug naar Salvador - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Linda Ros - WaarBenJij.nu Terug naar Salvador - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Terug naar Salvador

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

25 Juni 2010 | Brazilië, Salvador

Vanochtend eerst lekker uitgeslapen, huis weer opgeruimd en terug naar Salvador. Daar aangekomen lekker rustig aangedaan

's Avonds mocht ik met Dalva tapioca maken en ik moet zeggen, ze waren goed gelukt!!

Het weer is trouwens drastisch omgeslagen. Hier is het nu winterseizoen en dat betekent veel, heel veel regen. Morgen zouden we naar een eiland voor de kust varen maar dat is afgeblazen wegens het slechte weer. We hebben dus echt vakantie door weer te gaan lezen en als afwisseling een puzzeltje te gaan maken. We moeten dus morgen even gaan kijken wat we gaan doen.

• 18 Juli 2010 - 06:35

Annelies :

dat is jammer dat het zoveel regent, hier in nederland is het lekker weer. maar de afgelopen dagen heeft het ook veel geregent.

• 18 Juli 2010 - 08:44

Ans Kaspers:

hallo ,
    dat was weer een mooi reisje ik geniet gelijk maar mee.
    de tijd voor jullie schiet nu ook op dat het koude holland in aantocht is .
    geniet nog van het mooie st.maarten

• 18 Juli 2010 - 15:55

Monique:

inmiddels ben je weer terug en wat denk je???
    regen, regen, regen en onweer op St. Maarten, maar een beetje koeler is voor de verandering wel lekker

• 19 Juli 2010 - 05:48

Luud En José:

Jeetje Linda, nooit geweten dat jij zo'n culinair talent bent! Als jullie terug zijn wil ik graag een keer tapioca leren maken!
    De foto's geven wel aan dat we het hier in Nederland nog niet zo slecht getroffen hebben hè?

• 19 Juli 2010 - 11:41

Nynke:

indrukwekkende foto's en mooi dat jij kookt 5 aug hihi Ben heel benieuwd naar je tapioca!
    tot gauw
    dikke kus van ons