Renze weet waar Abraham de mosterd haalt - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Linda Ros - WaarBenJij.nu Renze weet waar Abraham de mosterd haalt - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Renze weet waar Abraham de mosterd haalt

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

04 Juli 2010 | Brazilië, Salvador

Vandaag een heuglijke dag. Rens ziet Abraham en dat moet gevierd worden. Natuurlijk met een lieflijk koor die hem heel schattig toezingt.

Er was zelfs een kadootje vanuit Nederland meegevlogen naar SXM en die is nu weer meegevlogen naar Brazillie. En het heeft het overleefd. Dank jullie wel, lieve buurtjes.

We hadden voor taart gezorgd en tijdens de koffie werd hij ook nog eens goed verwend door ons gastgezin met Happy Birthday in het Portugees.

Zowaar liet de zon zich eindelijk weer eens zien dus zijn we 's middags naar Praia do Forte geweest, 80km ten noorden van Salvador. Het is een heel leuk badplaatsje met ook nog een schildpadden opvangcentrum. Daar zijn we dan ook gelijk naar toe gegaan. Heel mooi om deze beesten zo dichtbij te kunnen zien!! En er zaten behoorlijke joekels bij moet ik zeggen.

Ook was er een zusterhaai die je mocht aaien. Toen Rens aan de beurt was werd er gelijk gezegd dat deze haai nooit mensen bijt maar ws nu wel nu hij wist dat het een Nederlander was, lol. Doet toch zeer, uitgeschakeld worden door Nederland. maar om het goed te maken werd er door het hele publiek wederom lang zal hij leven gezongen. Kwam het toch nog goed.....

Ook hebben we natuurlijk nog door de winkelstraat geslenterd en de laatste inkopen gedaan voor thuis. Rens was al een paar dagen op zoek naar een pakkie shag en uiteindelijk hier gevonden .

Daarna nog heerlijk gegeten in een lokaal restaurant. We waren de enige dus het was retegezellig. Zeker toen Stephanie begon te reclameren dat de hoeveelheid ver beneden peil was. Dus kregen we nog een extra portie en hadden we toch nog genoeg gegeten.

• 20 Juli 2010 - 00:31

Jan En Wierdina:

hallo renze, linda en vera.
    van harte gefeliciteerd met renze zijn 50e verjaardag.
    we wensen jullie een fijne dag en een prettige voortzetting van jullie vakantie in brazilië toe. goede reis en tot ziens.
    groeten van de hele familie.

• 20 Juli 2010 - 00:33

Luud En Jose:

Hallo globetrotters,

Omdat wij jullie niet telefonisch te pakken kunnen krijgen doen wij het op deze manier.

Renze van harte gefeliciteerd met Abraham. Hopelijk heeft de overwinning van Nederlend op Brazilie voor jullie geen problemen opgeleverd, maar hier was het geweldig. Temeer vanwege de tropische temperaturen hier. Linda kennende hebben Vera en zij er voor gezorgd dat jij een fantastische verjaardag hebt gehad.

groetjes vanuit een zonnig Nederland,

Luud en José

• 20 Juli 2010 - 08:10

Ruud En Jose:

Hoi Renze,
    Wij kunnen niet meer zeggen welkom bij de club van 50 want die zijn wij al gepasseerd. Van harte gefeliciteers hoor. Hoe was het om abraham te zien? Veel plezier voor jullie allemaal. groetjes Ruud en Jose

• 20 Juli 2010 - 09:38

Ans Kaspers:

dus al nog van harte gefeliciteert
    grt ans

• 20 Juli 2010 - 13:55

John En Monique:

VAN HARTE RENZE!!!!
    zet ze maar koud.....

• 20 Juli 2010 - 22:05

Jikke:

He Abraham, vanuit Spanje van harte gefeliciteerd met je verjaardag, join the club... Nog een fijne vakantie verder gewenst, groeten uit Winsum.