Sinterklaasavond - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu Sinterklaasavond - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Sinterklaasavond

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Ook hier vieren we nog steeds Sinterklaas. De pepernoten liggen al vanaf november in de winkels maar worden daarna niet meer bijgevuld dus zodra alle lekkere dingen in de winkels liggen, gelijk groot inslaan zeg maar. Ook omdat ik berichten hoorde dat diverse hulpsinterklazen in Nederland dit jaar niet erg gul waren met hun pakjes omdat ze dachten dat we toch naar huis kwamen. Allee, het zij ze vergeven.

En omdat ook wij dachten dat dit onze laatste pakjesavond op een tropisch eiland zou zijn hadden we besloten om dan nog voor 1 keer zelf voor Sinterklaas te spelen. We hadden een surprise avond met Maarten, Charles en Gerda dus met die 3 erbij was het een avond vol flauwekul en (on) gein maar wel erg gezellig.

Maarten kreeg een speurtocht in zijn schoenen geschoven en was daar wel even mee zoet. Alleen heeeel toevallig kreeg hij hetzelfde kado als Charles. En ik wist echt van niks maar vond het al zo vreemd dat Vera zo zat te giechelen. Zij had namelijk samen met oma het kadootje voor Charles gekocht, de boef.

En natuurlijk ontbraken ook de gedichten niet, de een nog langer als de ander. Ik geloof dat mijn gedicht zelfs drie kantjes was, pffff

Na afloop zag mijn terras eruit alsof er een plaatselijke orkaan over heen was geraasd maar het was echt super gezellig.

Maarten gaat weg over 3 weken en dat gaf wel een beetje een zwart randje aan de avond. Een van onze laatste avonden samen lijkt het wel.

Afijn, volgend jaar vieren we toch echt Sinterklaas in Nederland en zitten we weer warm bij de kachel. Zal wel even wennen zijn.

• 28 Januari 2011 - 07:18

Angelique:

Heej Linda,
    Las ik nou iets over verhuizen en gym??
    groetjes Angelique

• 29 Januari 2011 - 11:28

Ans Kaspers:

hallo'
    ja dat dacht ik ook dat jullie al thuis zouden zijn
    maar het is toch nog leuk geweest zo te zien
    grt ans