Afsluiting - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu Afsluiting - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Afsluiting

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

13 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Het is alweer heeeeel lang gelden dat ik iets geplaatst heb op deze website. Kreeg ook de indruk dat het niet echt gemist werd. Ik wilde toch graag dit dagboek afsluiten dus dit word echt mijn laatste verhaal.

Eind oktober ben ik terug gekeerd naar Nederland waar (bijna) niemand op mij zat te wachten en ik absoluut mijn draai niet meer kon vinden. Hier waren we 2 jaar geleden al voor gewaarschuwd tijdens onze vertrek cursus.

Toen ik de vraag kreeg of ik terug wilde keren naar Sint Maarten was dit een hele moeilijke beslissing. Na lang nadenken toch maar de knoop doorgehakt en op 22 december 2011 weer vertrokken naar dat kleine eilandje die mijn hart gestolen heeft. Ik ga hier werken voor het Ministerie als beleidsmedewerker en ik verheug me er heel erg op.

Toen ik aankwam op Sint Maarten heb ik tot half januari bij vrienden gelogeerd in mijn favoriete wijk Pelican Key. Daarna bij een andere vriendin gelogeerd omdat mijn appartement op de dag van verhuizing niet doorging. Nu woon ik tijdelijk in Cole Bay maar ergens volgende maand heb ik mijn eigen plekje weer in Pelican Key.

De storm in mijn hoofd is nog niet voorbij geraasd maar ik weet zeker dat alles op een dag weer rustig zal zijn, zowel hier als in Nederland. Als dan ook nog eens mijn grote liefde bij me wilt blijven op het eiland dan weet ik zeker dat alles goed zal komen.

Voor iedereen die ons de afgelopen twee jaar hebben gevolgd op deze website ontzettend bedankt. Voor iedereen die ons bijna wekelijks post toestuurde helemaal super. Ik hoop dat de postbode in de toekomst weer vaak langs zal komen want het ontvangen van echte post blijft toch het leukste wat er is!!!

  • 13 Maart 2012 - 14:01

    Marina:

    nou gelukkig heb ik je wel gemist hoor, en ik mis je nog steeds :)
    ik mag alleen maar hopen dat je heel gelukkig wordt daar op dat kleine eiland, op wat voor manier dan ook, en ik hoop dat ik op een dag nog eens een bakkie bij je kan komen doen, en dat ik ook jou mooie eiland kan komen bewonderen.......miss ga ik ook wel nooit meer weg hahaha
    veel geluk meis, met alles wat je doet

  • 13 Maart 2012 - 15:39

    Esther Wennekers:

    heel veel geluk Linda!

  • 13 Maart 2012 - 17:52

    Jannet :

    Ik heb altijd met veel plezier jouw verhalen gelezen en ik vond het erg leuk en gezellig jou gesproken te hebben toen je in Nederland was. Ik hoop dat je daar super gelukkig gaat worden met je mannetje en je werk. Mochten we ooit eens de loterij winnen of geld over hebben (die kans is maar heel klein denk ik met 2 studerende kinderen) komen wij zeker een keertje jouw kant op. Ik hoop dat we via de mail contact met elkaar kunnen blijven houden zodat wij toch kunnen volgen hoe het jou daar vergaat.
    Heel veel liefs uit Roosendaal

  • 14 Maart 2012 - 06:56

    Luud En José:

    Hoi Linda,
    bedankt voor je leuke verhalen, wij hebben er van genoten om jullie avonturen een beetje te kunnen meebeleven. Het ga jullie goed!

  • 14 Maart 2012 - 20:36

    Rob En Anne-Marie:

    Hoi Linda,
    Super veel geluk daarin de West en hou je taai.
    Ook bij jou zal de storm wel een keer gaan liggen. En waarom zou jouw grote liefde niet bij jou willen blijven?
    Veel geluk en het ga jullie goed.

  • 04 April 2012 - 12:08

    Ans Kaspers:

    hallo linda
    wat een onderneming maar je zal het wel redden
    ik zal je nog wel eens schrijven
    en heel mischien ook eens bezoeken het eiland spreekt mij wel aan
    ik wens je fijne paasdagen en veel geluk

    grt ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 17 Mei 2009
Verslag gelezen: 6976
Totaal aantal bezoekers 160910

Voorgaande reizen:

28 Juli 2009 - 31 Oktober 2011

werken en genieten

06 Juli 2010 - 13 Juli 2010

Miami en Florida

18 Juni 2010 - 06 Juli 2010

Brazillie

Landen bezocht: