YEEEEEESSSSSSSS - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu YEEEEEESSSSSSSS - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu

YEEEEEESSSSSSSS

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

23 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag na maanden regelen voor nog een verlenging is vandaag eindelijk de kogel door de kerk!! We hebben weer een verlenging gekregen!!! Het nadeel is wel dat het maar voor 3 maanden is, het voordeel is dat we 3 maanden langer kunnen blijven. En zoals iedereen inmiddels al wel weet is dat we nog lange niet terug willen naar Nederland.

Deze 3 maanden zullen we gaan benutten om in lokale dienst te komen voor minimaal een jaar. Tot nu toe vlieg ik 28 oktober terug maar wie weet blijven we nog wel een jaartje langer.

Dus juli gaat hem lekker niet worden en kunnen Vera en ik nog een leuke vakantiebestemming op gaan zoeken.

  • 16 Augustus 2011 - 19:06

    Luud En José:

    Wat ben je toch een mazzelaar hè Linda!
    Heb je tóch lekker je zin!
    Ik hoor dat Vera inmiddels weer in Nederland op school zit, dus ik neem aan dat jouw tijd op Sint Maarten nu ook echt ten einde loopt.
    Geniet nog een paar maandjes!
    groetjes!

  • 14 September 2011 - 09:52

    Deveny:

    Vera is weer lekker terug,, hahah..

    Ik hoop dat jullie het heel leuk hebben gehad.
    IK heb jullie wel gemist hoor..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 17 Mei 2009
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 160911

Voorgaande reizen:

28 Juli 2009 - 31 Oktober 2011

werken en genieten

06 Juli 2010 - 13 Juli 2010

Miami en Florida

18 Juni 2010 - 06 Juli 2010

Brazillie

Landen bezocht: