Bezoek van Renze - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu Bezoek van Renze - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Bezoek van Renze

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

23 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Dinsdag 16 mei kwam Renze aan voor een vakantie van bijna 2 weken. Het was in het begin best wel onwennig want er is het laatste jaar natuurlijk veel gebeurd en zijn er de nodige roddels (lees leugens) over mij verspreid. Maar Vera en ik hadden er zin in en Renze ook.
Ik had die dag lekker vrij genomen en Vera had gezorgd voor een lekkere taart. 's Avonds kwamen Charles en Gerda nog dus het was weer ouderwets gezellig.

Helaas moest ik ook gewoon werken en Vera naar school dus Renze heeft zich vermaakt met het opzoeken van oude bekenden en uiteraard lekker op het strand liggen. Bofkont hoor, als je zo heerlijk je vakantie kan doorbrengen.

Zaterdag 21 mei hebben we heerlijk gebarbequed met Charles en Gerda. Dit kan nu ook makkelijk met dat megading van mij hahaha.

Zondag 22 mei was het helaas de dag dat Renze terug moest naar Nederland na bijna 2 hele leuke en gezellige weken. Ticket omboeken ging helaas niet en hij had ook zo zijn verplichtingen op zijn werk. Wie weet kunnen we alsnog langer blijven en kan hij nog een keer terug komen.