Bezoek van paps en mams - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu Bezoek van paps en mams - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Bezoek van paps en mams

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 November 2010 | Nederland, Amsterdam

De maand november stond in het teken van weer visite. Maar niet zomaar visite, mijn ouders kwamen een hele maand langs!!! Kon mijn vader weer heerlijk gaan fietsen met zijn fietsmaatje Dalva. Maar moet dat nu perse 's ochtends om 5 uur??? Ik vraag het me af.

Zondag 31 oktober kwamen ze aan en zijn we 's avonds lekker uit eten geweest bij Pine Apple Pete. Wederom lekker gesmuld.

De dagen hebben ze volgens mij goed besteed met naar het strand gaan en ook gewoon niks doen. Voor Vera en mij ging tenslotte het gewone leven door. Je hebt werkpaarden en vakantiepaarden zeg maar.

Op 11 november was het hier nationale feestdag, Sint Maartensday.
Die dag begint traditiegetrouw met een estafetteloop rond het eiland en Vera had het plan opgevat om dit jaar met haar school mee te doen. Dus vroeg uit de veren (rond een uurtje of 6) en haar bij de ontmoetingsplek afgezet. Toen snel terug naar huis en opa en oma opgehaald. Vera had een hele goeie supporter en dat was opa (hoe kan het ook anders), hij liep met haar stuk met haar mee over een afstand van ongeveer 3 km en dat bergje op en bergje af. Maar ze hebben het gedaan en dat maakte mij een hele trotse moeder!!! Ok ook wel dochter natuurlijk maar die pa van mij fietst al iedere dag 68 km dus appeltje eitje voor hem.
De rest van de dag waren er weinig feestelijkheden dus lkeer vroeg thuis.

De dag erna had ik vrij genomen omdat Vera ook vrij was en zijn we lekker een middagje met de Passaat meegeweest. Voor iedereen die op visite is geweest weet inmiddels waar ik het over heb. Lekker ronddobberen op een bootje, heerlijke lunch erbij en tussendoor nog even snorkelen.

Vrijdag 19 november had ik een Indische rijsttafel geregeld. Lekker thuisbezorgd en het terras zat vol. Het was ontzettend gezellig en het eten was echt heerlijk. Echt een aanrader voor de volgende keer.

Vrijdag 27 november gingen we met de Nederlandse collega's uit eten. Dit vanwege het feit dat mijn vader 40 jaar bij de Douane werkzaam is. En dat feit mag natuurlijk gevierd worden. Dus de hele bups mee naar de Boardwalk en lekker naar de Blue Bitch Bar. het was weer heerlijk zoals altijd.

Zondag 28 november was het weer tijd om naar huis te gaan. Althans, mijn ouders. De 4 weken zijn weer voorbij gevlogen maar het was erg erg gezellig.


  • 07 Januari 2011 - 22:55

    Peter Ellen & Kevin:

    Hey hallootjes daaro,

    Leuk joh dat je ouders lekker een maandje bij jullie kwamen logeren. Snap dat die 4 weken voorbij zijn gevlogen. Maar zie op de foto dat het heel gezellig is geweest..Ons nichtje zit op dit moment ook op St. Maarten en vliegt zondag naar Saba. Daarna gaat ze voor 4 weken naar Guadeloupe om daar Frans te leren. Aan het weer hier mis je niks hoor. Het is toch glad geweest, echt niet normaal. Vandaag heeft het de hele dag geregend en is het ijs eindelijk van de straat verdwenen.
    Onze kerstvakantie zit er weer op. Maandag begint het gewone leven weer...
    Verder alles goed daar bij jullie. Tot wanneer blijven jullie nou daar? Hoor het wel van je..

    Groetjes van ons uit Helmond....

  • 08 Januari 2011 - 17:31

    Hester:

    Wauw wat een sportieve familie! Knap hoor, en dat met die temperatuur daar! En verder... zou bijna heimwee krijgen naar die heerlijke Passaat en de fijne cocktails van de Blue Bitch Bar!!!! En wat dacht je van revanche met UNO?!?

  • 25 Januari 2011 - 14:56

    Luud En Jose:

    Jeetje wat super dat Paps en Mams zo lang bij jullie konden logeren. Dan heb je echt tijd om bij te kletsen.
    Ik kan me zo voorstellen dat zij iets minder blij zijn dat jullie een half jaar langer wegblijven.
    Maar het is waar wat je zegt; dat half jaar zal ook voorbij vliegen.

    Vera we hebben bewondering voor je!
    Weer een nieuw talent ontdekt! Opa mag met recht trots zijn op jou!

    Eric proficiat met je 40-jarig jubileum!

  • 25 Januari 2011 - 14:58

    Angela Verheijen:

    He Linda zo te zien heb je het reuze naar je zin, want ik kijk regelmatig op je site. Volgens mij wil je gewoon helemaal niet meer terug, wat geweldig is het daar zeg. Hier gaat alles gewoon zijn gangetje, maar ben toch benieuwd naar jou verhalen (zelf gespoken dan he). Volgens mij raak je dan niet uitgepraat. Wat is het hier anders he, het lijkt daar wel een droom soms maar ik weet dat je ook moet werken, dus zal alles niet helemaal rozegeur en maneschijn zijn. Ik schrijf maar wat omdat ik even iets wil schrijven naar je.
    groetjes Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 17 Mei 2009
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 161037

Voorgaande reizen:

28 Juli 2009 - 31 Oktober 2011

werken en genieten

06 Juli 2010 - 13 Juli 2010

Miami en Florida

18 Juni 2010 - 06 Juli 2010

Brazillie

Landen bezocht: