Barbados, na alle regen eindelijk in de zon - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Linda Ros - WaarBenJij.nu Barbados, na alle regen eindelijk in de zon - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Barbados, na alle regen eindelijk in de zon

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 Oktober 2010 | Barbados, Bridgetown

Gisteravond na toch wel een goede vlucht aangekomen in Barbados. En zowaar droog!! Charles had me eerder al verteld dat ze hier links rijden maar ik wilde natuurlijk aan de rechtse kant instappen, gewoon aan de bestuurderskant. En bedankt. De taxichauffeur vroeg me nog of ik misschien wilde rijden, nou dat leek me niet zo verstandig.

Aangekomen bij onze guesthouse werden we hartelijk ontvangen door Iris Trotman, onze hospita zeg maar. We waren op dat moment de enige gasten dus het hele huis voor ons zelf. De kamers werden ons aangewezen en de huisregels werden uitgelegd. Daarna nog even snel een hapje eten in de stad en daarna lekker slapen. Gelukkig sliepen we niet naast de familie Gemen want de big boss schijnt nogal te snurken.

De volgende ochtend heerlijk een zonnetje. Gerda en ik op zoek naar een supermarkt want we moesten tenslotte iets te eten hebben. De dichtsbijzijnde supermarkt gevonden en daar inkopen gedaan. Nou is Sint Maarten al prijzig maar spotgoedkoop vergeleken bij Barbados. Ik geloof dat we voor een brood al $8,00 moesten betalen. En natuurlijk wilden Gerda en ik een fles Baileys en ik vond het al raar dat deze achter slot en grendel stonden. Na het afrekenen begreep ik ook waarom, $45,00 voor 1 fles!!! Pfff, als we dat eerder hadden geweten. Bepakt en gezakt weer terug en daar heerlijk op het terras lekker ontbeten.

Hierna moest er uiteraard de stad bekeken worden. Plattegrondje mee, busje in, we zijn er klaar voor. We hebben een ontzettend leuke middag gehad. Weinig gekocht deze keer maar wel veel gezien.

's Avonds nog even lekker de plaatselijke chinees opgezocht en na het rummikubben lekker ons mandje in.

Morgen staat er een rondrit over het eiland op het programma.

  • 23 November 2010 - 06:40

    Luud En José:

    Als er nou iemand is door wie ik niet verrast zou zijn als ze een nieuwe carrière ging starten als taxichauffeur in Barbados (jeetje wat een kromme zin), dan bij jij het hoor Linda! Ik zou het idee nog even overwegen als ik jou was. Lekker zonnetje!
    Genieten jullie maar lekker van je vakantietrip!

  • 23 November 2010 - 21:34

    Nynke:

    ik vind de krullen van Gerda leuker!!!
    dikke kus van hier

  • 29 November 2010 - 14:00

    Ans:

    hallo,
    zo dus jullie weten ook wat regen is.
    het
    is hier nu erg koud en af en toe ook al sneeuw als het zo doorgaat hebben wij een vroegen winter.bedankt weer voor de mail en tot schrijfs.
    groetjes ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 17 Mei 2009
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 161037

Voorgaande reizen:

28 Juli 2009 - 31 Oktober 2011

werken en genieten

06 Juli 2010 - 13 Juli 2010

Miami en Florida

18 Juni 2010 - 06 Juli 2010

Brazillie

Landen bezocht: