En weer jarig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu En weer jarig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu

En weer jarig

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

09 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Gisteren, 8 april, is het alweer 37 jaar geleden dat ik het licht zag zeg maar. Dus reden voor een feestje maar redenen kunnen we hier toch wel vinden. Anne en Vera waren al een paar dagen stiekem van alles aan het regelen want dit jaar mocht ik me er niet mee bemoeien. Ik mocht alleen niet te vroeg thuis komen.

Toen ik de deur opendeed van mijn kantoor verbaasde het me dat alles nog dicht was en zo dnker. Het bleek dus dat er een paar "idioten" achter de deur waren gaan staan om mij toe te zingen. Ik kan jullie verzekeren, mijn dag kon beginnen! Sint Maarten got Talent was er niks bij haha.

Toen ik dus uiteindelijk aan de late kant thuis kwam hadden ze alles versierd (inclusief het zwembad) en stond de barbeque al aan. Chris had een mega taart geregeld waar we volgens mij een week later nog van zaten te eten pfff.

Het was rete gezellig en lekker druk. Ook de lokale collega's waren er inclusief onze chef. Dat was wel heel bijzonder. We hebben lekker de hele avond lekker gesmikkeld van het lekkere eten wat iedereen had meegenomen, nogmaals onze dank.

Na de nodige wijntjes, biertjes en nog meer wijntjes halverwege de nacht mijn bed ingekropen. Moe maar ontzettend genoten!!

  • 02 Augustus 2011 - 15:02

    Monique:

    bbbbbbbeetje bewogen, die foto, kan niet zijn, omdat ik er op sta, haha

  • 03 Augustus 2011 - 07:58

    Peter Ellen En Kevin:

    Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria, in de Gloria, in de Glorriaaaaaaaaa..
    Gefeliciteerd met je verjaardag. Super dat ze zo''n leuk feest voor je geregeld hebben.
    Groetjes en tot mailzzzzzzzzzzzzz

  • 03 Augustus 2011 - 10:00

    Luud En José:

    Nou Linda, die 37 jaren zijn je niet aan te zien hoor!
    We hebben de foto goed bestudeerd en als we niet beter wisten hadden we je niet meer dan 27 gegeven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 17 Mei 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 161040

Voorgaande reizen:

28 Juli 2009 - 31 Oktober 2011

werken en genieten

06 Juli 2010 - 13 Juli 2010

Miami en Florida

18 Juni 2010 - 06 Juli 2010

Brazillie

Landen bezocht: