Politie en een nieuw huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu Politie en een nieuw huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Politie en een nieuw huis

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

15 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Ondanks dat we op een tropisch eiland wonen en leuke dingen doen wekt soms onterecht de indruk dat het hier allemaal rozengeur en maneschijn is. Dat is het niet altijd als je tegenover een psychopaat woont. Hij was vorig jaar al bezig met klagen over het voortdurende geblaf van Daantje en Baileys. Die zouden 24 uur per dag blaffen wat door meerdere mensen ontkend werd. Maar hij stond wel een keer midden in de nacht op de deur te bonken en te gillen. Gelukkig is hij er maar een paar maanden en is van ellende eerder vertrokken, gelukkig.

Maar helaas, onkruid vergaat niet en Duitsers dus ook niet. In november kwam hij weer terug en begon gelijk weer te treiteren en te sodemieteren. Slaan mag niet van mijn ouders maar was er voor toe in staat. Woensdag 15 december reed ik naar huis en kreeg telefoon van Vera. Helemaal over haar toeren omdat die stomme Duitser haar bedreigd had. Oooo, wacht effe. We komen niet aan mijn kind he want dan komen er oerinstincten naar boven.

Ik snel naar huis toe en zag mijn vuilnis overal op het terras liggen en de rauwe eieren dropen van de muur af. En een snikkend kind in de keuken. Wat was er nu gebeurd?

Vera was met Baileys gaan wandelen en had Daantje thuis gelaten. Toen ze terug kwam stond die eikel aan de deur te bonken en te schreeuwen. Wat denk je dat honden dan gaan doen? Precies, blaffen!! En dat was juist niet zijn bedoeling. Dus Vera vraagt netjes of hij op wil houden omdat ze het niet leuk vind. Krijgt ze een reactie terug dat hij haar gaat slaan. Dus die is doodsbang naar binnen gerend en mij dus gebeld.

Toen ik aan kwam rijden stond hij al in de Hitler houding op zijn terras. Heb me ontzettend beheerst en heb binnen de politie gebeld voordat bij mij echt het licht uit zou gaan.

Dus de politie was onderweg nadat ik een uitvoerige routebeschrijving had moeten geven. Toen ze kwamen gaven de honden geen kik dus ze waren erg verbaasd over zijn klachten. Afijn, HIJ kreeg een waarschuwing dat hij ons niet meer mocht lastig vallen.

Eikel, klootzak, pokkejong!!!

Dus toen we een dag later onverwachts de sleutel kregen van ons niewe huis zijn we als een bezetene gaan verhuizen. Gelukkig met hulp van Maarten, Ronald, Gerda en Ellen. Binnen 3 dagen waren we over en waren we van die klootviool verlost.

We kregen vaak de vraag hoe ons huis eruit ziet. Hier een poging om het te beschrijven. Beneden hebben we 2 slaapkamers met ieder een eigen badkamer en 1 daarvan heeft een waterbed. Driemaal raden wie daar op slaapt. Dan boven hebben we de woonkamer, keuken, wahok en nog een slaapkamer met badkamer. Oja en deze badkamer is in het bezit van een jaccuzi. Dan hebben we nog een aparte wc die net zo groot is als een gemiddelde slaapkamer. En buiten hebben we een eigen zwembad!!!!

Tja, het is wel een beetje over de top zeg maar, maar na alle ellende en bagger die over ons uitgestort is de afgelopen maanden vind ik dat we dit wel een beetje verdiend hebben. We hebben in ieder geval plek genoeg voor visite!!!

  • 09 Februari 2011 - 07:07

    Jannet:

    Wat een super mooi huis hebben jullie nu zeg!
    Wij hadden heel graag een keertje jullie kant op willen komen maar ons spaarvarken is leeg dus wij doen het wel met jouw verslagen en foto's.

    Geniet nog van de laatste maanden daar.

    Groetjes
    Jannet en de rest van de Klinkjes

  • 09 Februari 2011 - 09:26

    Alusein:

    Pfff hebben jullie niet nog een huisslaaf nodig uit Nederland:p. Madeleine zal het vast niet erg vinden als ik daar naar toe ga. Mnaar wat een verhaal zeg van die duitser. Sommige mensen...
    Maar veel plezier in jullie nieuwe huis!

    Alu,

  • 09 Februari 2011 - 11:37

    Peter Ellen & Kevin:

    Hey. Dat ziet er ff super uit ..ben echt jaloers :)..Maar wat een mafkees joh, die Duitser. Dat ie tijd had om te schelden, Duitsers zijn toch hele dagen bezig met kuilen graven op het strand hahaha..Wees maar blij dat je daar weg bent...Geniet maar lekker van jullie superhuis..

    Groetjes vanuit een lente-achtig Helmond...

  • 09 Februari 2011 - 15:39

    Angela:

    Beeeetje over de top...???? Beetje boel zou ik zeggen.
    Ik denk dat ik van de vier weken op de antillen deze zomer er maar drie bij jou doorbreng en 1 op Statia hahaha.
    Nee hoor, schrik maar niet, ik ga echt eerst naar Korsau etc. En nu ik je verslagje gelezen heb: heb je nog een leuke tip voor een hotel op Korsau? Niet waar jullie eerst zaten natuurlijk, maar is jullie uiteindelijke hotel goed bevallen?
    Groetjezzzzzz

  • 09 Februari 2011 - 19:04

    Rob:

    Het is wa mee die duitsers. Hilergroet, kind willen slaan, kind overstuur. politie zonder tom tom, hoop geschreeuw. veel geblaf. Ik dacht dat Duitsers alleen maar kuilen in het zand aan het graven waren. Maar blijkbaar blaffen ze zelf ook. Maar wel een super huis voor de laatste maanden. Niks over the top. Gewoon genieten. Hoe was dat spreekwoord ook alweer.
    Wie een kuil graaft voor een ander kan het beste een duitser nemen of zoiets.

    gr

    uit Zundert

  • 09 Februari 2011 - 21:28

    Nynke :

    hoi hoi
    tja als ik dit zo zie.....
    moeten we misschien toch eens overwegen...
    ik zal het eens in de groep gooien....
    jammer dat klm pas in nov vaker gaat vleigen op antillen hihi

  • 08 Maart 2011 - 13:35

    Yvonne:

    nou gezellig hoor met die duitser hahah. wel een mooi huis, willen jullie ruilen?? is het weer nog steeds zo lekker of niet. hopelijk tot snel.

  • 21 Maart 2011 - 00:05

    Valesca:

    wat een mooi uitzicht!

  • 21 Maart 2011 - 00:06

    Valesca:

    wat een mooi huis linda! ik hoop dat jullie er nog veel plezier van hebben! liefs les

  • 31 Mei 2011 - 02:49

    Anita Oostdijk:

    Goh, dat ziet er allemal goed uit hoor... Ik zou nooit meer terug gaan naar het koude Holland...

    Groetjes vanuit Berrege..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 17 Mei 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 160907

Voorgaande reizen:

28 Juli 2009 - 31 Oktober 2011

werken en genieten

06 Juli 2010 - 13 Juli 2010

Miami en Florida

18 Juni 2010 - 06 Juli 2010

Brazillie

Landen bezocht: