Afscheid, verjaardag en de feestdagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu Afscheid, verjaardag en de feestdagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Ros - WaarBenJij.nu

Afscheid, verjaardag en de feestdagen

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

21 December, een zwarte dag voor het eiland. Maarten gaat terug naar Nederland.Hij zal zeker gemist worden dus zijn afscheid hebben we in complete rouw gevierd.

20 December, borrel bij de Buccaneer om afscheid te nemen van mijn maatje Maarten. Het was weer ouderwets gezellig en naar huis wilden we niet dus om 23.00u nog een afzakkertje bij de Red Piano. Het was een uur voor Vera's verjaardag en er speelde een live band dus werd er "Happy Birthday" aangevraagd. Alleen voor iemand die 13 werd, dat hadden ze nog niet meegemaakt. Ook werd er een aantal glazen champagne aangerukt dus om 0.00u werd Vera's verjaardag in stijl ingeluid. Je wordt tenslotte maar 1 keer 13, toch?

De volgende dag naar het vliegveld om Maarten uit te zwaaien. Dat vond ik best wel moeilijk. Ik heb veel aan hem gehad zeker toen ik er alleen voor kwam te staan. Maar ik begrijp ook zijn keuze om terug te gaan naar Nederland.

's Avonds de verjaardag van Vera gevierd. Heerlijk in ons nieuwe huis, dat wilde ze graag.

Toen braken de feestdagen aan. Er moest nog wel gewerkt worden maar ik was vroeg thuis voor de voorbereidingen van het kerstdiner. Het was wel een stuk rustiger als vorig jaar maar wel heel gezellig. Charles en Gerda schoven ook aan dus waren we toch nog met zijn viertjes.

Oudjaarsavond ook weer thuisgeweest maar wel met een vol huis. Peter en Ellen kwamen samen met Eric, John en Monique, Ronald, Dalva en Hensley en Charles. Dit keer zonder Gerda want die zat al in Nederland. Vanaf ons terras hadden we een geweldig uitzicht op het vurwerk. Sterker nog, het vuurwerk uit 3 verschillende landen. We zagen vuurwerk in Anquilla (Engels grondgebied), Franse gedeelte en het Nederlands gedeelte. Ook wel heel bijzonder. Beetje zoiets als het drielandenpunt maar dan anders haha.

Dus vanaf hier voor iedereen een geweldig, gezond en fantastisch 2011!!!

• 14 Maart 2011 - 14:56

Luud En José:

Heej Linda en Vera!
    Eindelijk weer een verhaaltje! Leuk!
    Dank je wel voor jullie wensen voor het nieuwe jaar! We wensen jullie natuurlijk hetzelfde toe.
    Jeetje Vera, 13 jaar, dat wordt wat! Er was iets met een servet en een tafellaken maar dat ben ik even kwijt.
    Als je je 13e levensjaar kunt beginnen met champagne, dan kan het niet meer stuk toch?
    De foto's zijn weer leuk, jullie zien er allebei goed uit, niks veranderd, beetje bruiner misschien.
    Heel veel plezier nog in jullie ontzettend mooie huis (dat kunnen we op de foto's goed zien) en toto de volgende keer weer!

• 15 Maart 2011 - 13:15

Nynke :

volgens mij heb je nog steeds een verjaardagskado tegoed
    zal ik het komen brengen? hihi geintje hoor
    succes met afwachten besluitvorming daar
    dikke kus